Най-яките W124-ки

Най-яките W124-ки 07 Май 2016
 

Най-яките W124-ки

Най-яките W124-ки

 

 

Публикувана: 6 Май, 2016 14:03
 20 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА  26661

За Mercedes-Benz W124 са изписани тонове истинско и виртуално мастило, но историята на култовия модел сякаш винаги има какво още да припомни. 32 години след дебюта си този автомобил вече попада под закрилата на законодателството за ретро коли в повечето цивилизовани държави. Доработките на някои тунинг ателиета от миналото обаче могат да стоплят сърцата на маниаците дори днес. Това са 11 от най-впечатляващите модифицирани W124-ки от края на 80-те и началото на 90-те години на миналия век.

Tommy Kaira M30E

Японската компания Tommy Kaira е известна не само като производител на състезателни автомобили, а и с някои наистина специални доработки на Subaru, Nissan и Toyota. С 230-те си конски сили M30E е малко по-различен от обичайните проекти на фирмата. Говори се, че модифицираният Benz бързо се превръща в един от любимите автомобили на Якудза.

Oettinger 3600E

Oettinger също не е сред обичайните заподозрени, когато се говори за тунинг на Mercedes-Benz. Компанията е специализирана в доработката на Audi и Volkswagen, но W124 променя и това. С увеличен до 3 600 см3 работен обем стандартният 300 E вече развива 235 к.с., а разграфеният до 300 км/ч скоростомер, новите джанти, спортният волан и лепенките с името на ателието са напълно достатъчни за мераклиите с по-скромни финансови възможности.

Boschert B300-24C Biturbo

Щом Mercedes-Benz вече не предлага легендарните врати "крила на чайка", ще го направим ние, си казват в Boschert. Построен на базата на 300CE, B300-24C Biturbo няма почти нищо общо с оригинала. Предницата е изпълнена в стила на SL R129, междуосието е скъсено с няколко сантиметра, а 3.0-литровият двигател е снабден с два турбокомпресора. Резултатът е 320 коня и запазено място по стените в стаите на хиляди тийнейджъри.

RENNtech E600

Ателието от Флорида прави всичко възможно, за да угоди на американските фенове на W124. Програмите на RENNtech включват множество възможности за доработка на немския седан, но най-ярката си остава E600 с разпилен до 400 к.с. 5.0-литров V8 M129 и солиден аеродинамичен пакет.

Koenig Specials E 300 Twin Turbo

Ако трябва да бъдат сравнени с продукцията на някое съвременно ателие, някогашните творения на Вили Кьониг вероятно биха били най-близки като концепция до пищните разработки на Mansory. Телефон, телевизор - клиентът може да получи всичко, при това облечено във внушителен бодикит. Както и Boschert, Koenig залага на два турбокомпресора за доработката на двигателя, благодарение на които мощността достига 345 к.с., а максималната скорост надхвърля 300 км/ч.

Carlsson C35

В сравнение с Koenig откритият W124 на Carlsson изглежда като като почтен господин до плажен културист. Немското ателие залага на елегантност и внимателни ретуши, постигнати с нови брони, прагове и джанти. 3.5-литровият 24-клапанов двигател не е пипан, но по желание на клиента може да се монтира задвижваща система от състезателния E 190 с подписа на Cosworth.

AMG 300 TE 6.0 Hammer

Може би най-бързото комби от края на 80-те години е в състояние да скапе настроението на не един и двама собственици на Ferrari и Lamborgini. Това, което прави "Чука" толкова специален, са не само втрещяващите динамични характеристики, а и пригодността за ежедневна употреба. Финалната серия има раздут до 375 к.с. 6.0-литров осмак.

Mercedes-Benz E60 AMG

В онези години AMG все още не е собственост на Mercedes-Benz, но разработки като тази със сигурност са част от причините това да се случи малко по-късно. С могъщия си 6.0-литров V-образен осмак и 381 к.с. назобаната W124-ка се смята за един от най-амбицираните претенденти за място на абсолютния връх в хранителната верига на спортните седани от началото на 90-те години на миналия век.

Brabus E 500 6.9

През 1993 г. фундаменталистите от Ботроп слагат всички в малкия си джоб. До този момент светът не помни много 6.9-литрови 12-цилиндрови модели от този клас. С 508 к.с. и 710 Нм максимумът изглежда достигнат, но това е така само до появата на 7.3-литрова версия с 582 коня.

Brabus E 6.5

Друга от разработките на Brabus, без която подобна ретроспекция би била непълна. Разпробитият до 6.5 литра V8 генерира 450 расови кончета, а моделът е една от най-търсените колекционерски придобивки.

Wald 300 TE V4

ТРАНСФЕРИ

www.korea-auto.eu

Форд Мустанг , Шевролет Камаро ,Порше,Дженезис,Ягуар,БМВ 

 

НОВИНИ

13 Февруари 2020
Преки впечатления Служебният ни автомобил е KIA K5 (Optima), модел 2015г, 151 кс. Пробег по п...
Преки впечатления Служебният ни автомобил е KIA K5 (Optima), модел 2015г, 151 кс. Пробег по път...
03 Декември 2019
Техническа Информация за Хюндай и Киа на газ течна фаза . Основна информация за КарсБГ11 ЕООД о...
Основни технически данни : Дължина/широчина/височина 4845/1830/1455 mm Тип автомобил Седан,4 врат...
16 Септември 2019
Впечатление и съвети от кола на газ течна фаза под наем след изминати 5000 км в Европа
Впечатление и съвети от кола на газ течна фаза след изминати 5000 км в Европа . Пътуването започн...